tisdag 29 mars 2011

ON STAGE



Ikväll har jag varit en tur in på stan, närmare bestämt käkat middag på Sturehof. Nytt ställe för mig! Japp, det gäller att checka av dem. Delar av den stora Stockholmsfamiljen Ström/Skarlöv/Hedberg/Wehlin/Andersin/Hamlin gjorde mig gott sällskap. En god Hummersoppa med pilgrimsmusslor beställdes in till min plats. Anledningen till denna sammankomst var Hannas 35år firande samt Fannys spelning i O-baren en våning upp. Trevligt! Och Fanny - grym spelning, du imponerar varje gång! Tack alla för en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Kul med lite vardagslyx! Min tisdag kväll spenderades hemma i soffan med en krasslig Nille :( fick bli en paus ifrån målning och dylikt igår. Förhoppningsvis nya tag ikväll!

    Har det blivit några fler pass på gymmet?!

    POSS

    SvaraRadera