söndag 21 februari 2010

KÄNDA ANSIKTE


Denna vecka har varit lika fullspäckad som de tidigare. Vinglasen har fyllts på kväll för kväll och goda middagar har följts därefter.

I måndags träffade jag Lotta och Linda som fibrilt berättade om Modeveckan i Stockholm. Känns riktigt tråkigt att jag inte hann titta förbi!! På tisdagen träffade jag upp Angela (pluggkompis) på Hotell Angleis. Härligt, long time no see, examens senast! Gott med vin och massa catch-up-snack! Efter jobbet på onsdag bad jag mig in till T-centralen för att möta upp mamma och ta en snabb shoppingrunda. Imponerad över hur många påsa jag samlade på mig på den tiden. Ojdå! På kvällen mös jag och mamma med vedugnsbakad pizza och inväntade Josse som skulle komma dagen efter. På torsdagen kl. 19.00 anlände Josse till the capital, detta firade vi med ett besök på Papá Italiano på Riddaregatan. Oj oj oj...vilket käk! Det rekommenderar jag med varmt hjärta. Kommer bli många besök där framöver! Veckan slutade med en hemmalagad middag och Lets Dance. Middagen var helt klart tillägnad Erik efter hans långa utbildningsvecka var slut i Tyskland. Erik var jätte nöjd och glad över att vara hemma igen.

Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar