söndag 21 februari 2010

KEVIN COSTNER I SVERGIE


Fattar ni!!! Det är inte sant!!! Jag har väl aldrig himlat om att Kevin Costner har en speciell plats i mitt hjärta. Första bilden känner nog alla igen som den största planschen i mitt tonårsrum. Hahhaaa... De flesta av hans filmer har jag spelat in på VHS och suttit och pillat för att slippa reklamen i mellan. Kommer ni ihåg...det var tider det. Bodyguard och Prince of thieves har gått på repeat många gånger. Det var först när jag träffade Erik som det börja lugna ner sig...näe! :)

Nu kommer han i alla fall till Sverige med sitt band Modern West på konsertturné. Egentligen har jag gjort allt jag kan för att öka mina chanser att få se honom - flyttat till Stockholm - där alla stora konserter går. Men ödet var inte på min sida. Kevin valde Göteborg och spelar på torsdag i Lisebergshallen. Hur tänkte han egentligen undrar jag! INTE KAN JAG TA MIG DIT! Fan! I detta vädret vågar jag inte heller chansa!

TV4 har träffat honom för en intervju!
Kolla:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar