söndag 3 april 2011

KAFFE!!



Så där ja! Nu är den nya kaffemaskinen invigd. Det blev självklart riktigt bra kaffe och jag tackar hela familjen Blomqvist/Shin/Andersin för denna underbara mojäng! Nu kan jag bjuda på en större variation av kaffe varje gång som ni kommer hit och så får ju Mocca Master vila ibland.

Åter igen vill jag tacka för en supermiddag igår och det trevliga sällskapet som ni bistod med. Som ni vet är ni alltid välkommna till våningen i Hamburger Hills. Kanske för en kopp nybryggd juffa! Hepp och trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Lyxigt, den ser vi framemot att smaka nästa gång vi checkar in :) Puss

    SvaraRadera
  2. Snacka om att ni ska få smaka på denna lyxmaskin! Sååå gott... Du kommer inte kunna slita dig! Jag har skaffat mig en ny kaffe addiction! Puss

    SvaraRadera